Wednesday, November 24, 2010

RINDU????

Rindu??setiap orang pasti pernah mendengar kalimah keramat ini 
kerana saya pasti setiap orang pernah merasainya. 

Saya pernah bertanya kepada seorang sahabat saya apa yang kita perlu lakukan bilamana kita rasa rindu pada sahabat kita yang jauh. 

Jawapan beliau ringkas sahaja"kalau nt rasa rindu nt doakanlah dia". 

Mula2 saya rasa sangsi dengan jawapan beliau. 

Tapiiiiiiii bila difikir-fikirkan ada betulnya.. 

Katakanlah kita duduk jauh dari tanah air,takkan setiap masa kita rindu sahabat kita,kita harapkan dia datang kepada 
kita.....hanya doalah yang mampu kita kirim^_^.. 

Kepada sahabat2 yang pernah mengenaliku dan sekarang ini sudah berjauhan dariku terima kasih atas sume memori yang diberikan tak kiralah memori duka atau memori indah. 

Semuanya akan kuabadikan sepanjang hayatku....walaupun kalian jauh di mata namun dekat di hati ini.

Doaku untuk kalian sentiasa meniti dibibir ini.Saya ingin berkongsi kata-kata ini:
                                     

         UKHUWWAH DOESN'T ALWAYZ NEED TOGETHERNESS,
      DOESN'T NEED EVERYDAY CONVERSATION,
AS LONG AS THE RELATION LIVE IN THE DU;AA      
            IT REMAINS ABADAN-ABADAN......

No comments: