Monday, February 21, 2011

bingkisan hati kecilku.....

ukhtiku,
daku sangat perlukan dirimu,
untuk mengingatkan daku di kala leka....

ukhtiku,
daku sangat memerlukan dirimu,
dikala aku berada di dalam kedukaan....

ukhtiku,
daku sangat memerlukan dirimu,
dikala aku kesepian....

ukhtiku,
aku sangat memerlukan dirimu,
untuk ku lepaskan segala rindu......

ukhtiku,
aku sangat memerlukan dirimu,
dikala aku tersungkur di jalan ini....

ukhtiku,
aku sangat memerlukan dirimu,
untuk melaksanakan amanah ini......

ukhtiku,
aku sangat memerlukan dirimu,
untuk memberi sokongan padaku.....

ukhtiku,
ingin aku ungkapkan di sini,
tanpamu hidup ini terasa sepi.....

ukhtiku,
andai diri ini tersungkur,
jadilah orang pertama yang akan menyambut tanganku,
bukan orang pertama yang menjauhkan diri dariku.....

ukhtiku,
moga ukhuwwah ini kekal selamanya,
dunia dan akhirat......

sungguh ya ukhti dirimu sangat bernilai buatku.....



bayt islah
mood:sunyi tanpa kakak2 tersayang(^_^)

No comments: