Monday, December 27, 2010

warkah buat keluarga tercinta

Alhamdulillah...memang rasa sangat seronok yang tak terhingga.Hari ini dapat surat daripada Malaysia.Gembira bukan kepalang rasanya.Terima kasih ya buat keluargaku di Malaysia.Kalian sentiasa dihatiku.Rasa sebak dan sayu bile baca surat dari kalian tp bile mengingatkan kembali perjuangan yang masih belum berakhir ni tak jadi air mata ni nak menitis.InsyaAllah along akan cuba buat yang terbaik..

Buat adik2 yang along kasihi,

Angah.... buat yang terbaik untuk spm taun depan...Along kat sini sentiasa doakan angah.Kuatkan semangat!!Ingat Allah sentiasa bersama hambanya yang ingin berjuang di jalannya....

Nani... buat yang terbaik utk pmr...nani mesti sekarang dah rajin kan???heheh...sajak yang nani tulis tu best tp....sedey kot!!

Ayid...:adik along ni dah semakin besar n bijak...Jangan nakal-nakal tau!!Ayid kan harapan keluarga..Along tak de adik lelaki lain....Nama ayidkan MUJAHID so kenalah jadi mcm pejuang!!

Buat ayahanda dan bondaku....

Doakan anakmu yang jauh diperantauan ini.Tanpa kesungguhan umi dan abuya tak mungkin along jejakkan kaki di sini...Terlalu besar rasanya pengorbanan umi dan abuya...Along sayang umi dan abuya!!

"walaupon kalian jauh di mata namun dekat di hatiku"

No comments: